tisdag 8 september 2009

Kritik mot ICA!

Jag skrev ett mail till ICA, där jag kritiserade dem för deras erbjudanden, speciellt deras "personliga" erbjudanden.
Tyvärr kan jag inte återge mailet ordagrant, men det gick ut på följande:

Jag handlar aldrig godis eller kakor, ändå är nästan hälften av erbjudandena på dessa varor.
Däremot handlar jag mycket smör, grädde, grönsaker, frysta grönsaker m.m. men får aldrig erbjudanden på dessa varor.
Mest komiskt blir det när jag får erbjudanden på margarin, som jag inte har köpt på flera år!

Hur fungerar deras system egentligen?
Jag tror det går ut på att försöka vända LCHF:are till feta godis- och margarinätare!
Eller helt enkelt de tjänare mera på att ge rabat på skräp än på bra mat!

Skärpning ICA och antagligen alla andra affärer med!

Inga kommentarer: