måndag 2 november 2009

Sjuk och trevlig helg!

Japp i mitten på veckan blev jag sjuk, ont i halsen, kroppen och allmänt hängig.
Dock gick det över till helgen och då var det folk på besök, från Stockholm och Norge.
Ja inte hos oss men hos mina och min frus föräldrar, rörigt hmm...

På lördagen blev det middag hos svärföräldrarna där frugans syster, hennes man och barn var på besök. God middag som svärfar slängt ihop och trevligt sällskap.

På söndagen blev det tipspromenad och fika på billingen med farsan, min bror och hans norska tjej. Vi hade tur, det var en norsk fråga "Vad heter den norske programledaren Fredrik Skavlan i förnamn?" Inte helt enkelt, men så var det ju en norsk fråga!
Brorsans tjej klarade den efter en stunds betänketid!
Något pris blir det som vanligt inte, men det är skönt att komma ut och lufta hjärncellerna!

2 kommentarer:

Egoinas mamma sa...

Hahaha! Han heter FREDRIK! Teah! :D
Sv: Roligt att du skrev kommentaren till mig. Jag har ett problem med magen nu, den gör inte som den skall, den har tagit siesta.. Men det är kanske tvärt om mot vad du kan få för problem?

Markus sa...

Riktigt så var väl kanske inte frågan, det stod väl inte förnamntet i frågan. Men skoj med tipspromenad!