onsdag 25 november 2009

Magnetröntgad!


Då har jag blivit magnetiserad!
I morse var jag på Sjukhuset i Lidköping och gjorde en MIR på ryggen och SI-leden, man misstänker att jag är dålig där.
Efter tio år med olika smärtor och problem kanske jag närmar mig något svar på varför!

Lidköpings sjukhus var rena byggplatsen, vilken röra, men det blir nog bra när det blir klart.
Personalen var snäll och trevlig i alla fall och jag gjorde mitt bästa för att bidra till den trevliga stämningen.

Kan tala om att det är väldigt varmt i en sådan där maskin, skönt. Jag tyckte det var riktigt avkopplande att ligga där i värmen och lyssna på radion och maskinens lasersvärdsljud.
Ja nu vet jag var filmvärldens ljud för lasersvärd kommer ifrån.
Föreslog att de borde köra maskinen som spabehandling istället för röntgen!

Nu blir det till att invänta svaret från doktorn!
Håll tummarna för att det blir ett trevligt svar!

Inga kommentarer: