torsdag 22 oktober 2009

Kostdemokrati

Jag har beslutat mig för att engagera mig för våra barn i Skövde kommun, hjälp mig, se nedan!

Här finns det information att läsa om kampen mot margarin och lättprodukter i skolan.
http://www.kostdemokrati.se/

"De flesta medborgare tror att margarin och smör är likvärdiga livsmedel. Vår största utmaning ligger i att lyckas förklara skillnaderna. Då kommer få vuxna att komma på tanken att äta margarin och än mindre tillåta sin barn att äta det."

Var med i kampen mot margarin och lättprodukter i skolan!

Jag behöver hjälp i Skövde kommun, är du eller vet du någon som är intresserad av frågan kontakta mig. Kravet är att ni bor i Skövde kommun och ingen ersättning utgår, vi gör detta för våra barn!
Ni kan skriva en kommentar på denna blogg med kontaktuppgifter, så kontaktar jag er. Självklart kommer jag inte publicera kommentarer med mailadresser eller liknande!

Inga kommentarer: