onsdag 19 augusti 2009

Minskad dragningskraft!

Wooo nu har jag minskat min dragningskraft och trycket på jordytan!

Okay detta kanske behöver förklaras!
Lite bakgrund, i mars började jag äta LCHF kost och efter lite jobbigheter i början så har det funkat utmärkt.
Det jobbigaste är alla människor som är kolhydratsfixerade och mer eller mindre säger att jag är dum i huvudet som inte äter 50-60 energiprocent kolhydrater dagligen, det enda jag kan säga till dem är att jag har aldrig mått så här bra och haft så lätt att gå ner i vikt som med denna kost!
Äter någonstanns 10-20 energiprocent kolhydrater, men är inte fanatisk om jag känner för något med kolhydrater äter jag det, men jag överkonsumerar inte!

Ja alltså jag har minskat trycket på jordskorpan med ca 6 kilo sedan maj och viktigare har minskat min dragningskraft (omkrets) med 7 cm sedan maj. Att det inte är så många kilon beror på att jag tränar och har lagt på mig mera muskler (eller tightat till mig, som jag brukar säga).
Var mitt mål är, det håller jag hemligt, men jag är inte där ännu!

Vill du veta mer om LCHF rekomederar jag dessa länkar
Annika Dahlqvist blogg
Kostdoktorn
Skaldeman

Inga kommentarer: