onsdag 26 november 2008

Längtar till våren!

Tror aldrig jag längtat så mycket till våren som i år. Snö och kyla är bara skit, vill verkligen ha värme och sitta på vår nya altan och grilla, dricka pilsner och tjöta!

Dessutom vill jag att min son skall kunna gå själv, ja jag vet att det där får jag ångra, men tänk vad roligt att kunna gå ut och slippa köra honom i vagnen eller bära runt på honom!
Ja jag vet att längre sträckor går de inte i början och inte så fort, men va f-n man kan ju vara i trädgården i alla fall!

Våren är bra för då kan man ha mindre kläder, jaja jag vet att jag måste träna bort magen för att visa mig i så lite kläder, men mellanmycket kläder då!

Fast om våren kommer snabbare så kommer självklart hösten och vintern snabbare med, då är vi snart här igen!
Jag får nog längta några månader, sen kommer våren!

Inga kommentarer: