fredag 22 februari 2008

Sista arbetsdagen, ingen återvändo!

Idag slutar jag, ja för nästa vecka tar jag ut min sista semester.
Det känns lite vemodigt, men samtidigt spännande.
Vemodigt för att jag trivs bra med arbetskamraterna här och jag har gillat staden.

Det blir spännande att få arbeta med det jag faktiskt är utbildad till, GIS-ingenjör och spännande att flytta "hem" igen och bo nära "familjen". Jag tror att det blir bra, för nu finns ingen återvändo!
Det är även bra att bo nära föräldrarna när vi får barn, vet inte hur många gånger jag sagt det den senaste månaden. Fast jag tror det är ömsesidigt från föräldrarnas sida, nu får de ju se barnbarnen massa mer än om vi bott kvar här 20 mil bort!

Summan av allt är nog att det till slut kommer att bli så bra som det brukar bli, Sketabra!

Inga kommentarer: